300511



Hej alla söta! Kom typ precis hem. Har varit på stan med Linnéa ett tag nu, skippade spanskan, vi kollade ändå bara påfilm... Kalle och chokladfabriken. Det roliga är att han inte ens heter Kalle i filmen. Han heter Charlie? Men dom har ändå översatt det till Kalle? Wierd.. Men vi hade det i alla fall mysigt i stan. Gick först ner till Euronics för att hämta min laddare som jag beställt hem. Pajade min gamla, hehe. Men den kom inte förrän imorron tydligen. Så gick vi till glasstorget och köpte mjukglass. De var tydligen någon som praktiserade där eller nått för jag sa en mjukglass med varm chokladsås och fick en doppad o Linnéa sa att hon ville ha en "gammeldags liten" och den heter lixom så, så fick hon en helt vanlig mjukglass i rån, haha. Men vi nöjde oss med vad vi fick och gick o satte oss på en bänk och njöt av våra goda glassar. Sen såg vi också en dansk som var superlik Michael Jacksson! Typ exakt samma face? Bara näsan som inte riktigt stämde överens. Men aja, i alla fall. Sen gick vi till Kicks och luktade på perfymer. Jucy Catoure, love. Men, den var lite för dyr, haha. Ska fortfarande ha CanCan. Och jag köpte en ny hårfärg! Lite rödare än förra gången. Men ska färga i helgen. Nu måste jag gå o äta nått, hehe. Bloggar mer senare, denna datorn laggar sönder. Puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0