Sista dagen på en fin vecka

 

Söndag. Dagen innan skolan, härligt. Skulle inte tacka nej till en veckas ledigt till. Fast, ändå rätt skönt på något sett faktiskt, haha. Har precis "städat" lite på mitt rum. Ingen vacker syn där inne vill jag lova.. Så har nu röjt undan lite, mest så man kan gå in utan att känna att man kommer trampa sönder något. Och nu tänkte jag sätta upp mitt trassliga hår i en något sådär lagom fin bulle och ta en runda med hunden. Ja, hunden kan ju vara en av fyra, men just nu är det min egen lilla sockertopp Tindra som ska få följa med på en upptäcksfärd ut i det gröna! Påtal om grön, tror inte det blir så mycket sånt veckan framöver. Man har ju hört att det till och med kanske faller några vita flingor i veckan. Inte bra, inte bra. Men, sån är April. Oh, justfan. De e ju maj nu... shit. Haha. Hoppas ni får en fin sista dag på påskovet i alla fall, ni som inte redan har haft det. Till er får jag väl bara säga, ha en fin söndag. Puss o kram ♥


Kommentarer
Postat av: susanne Trinh

de e Maj nu tillochmed evelin?! :O

2011-05-01 @ 14:48:14
URL: http://iiicecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0