Musik musik och ännu mer musik



Nu tänkte jag börja med en sån här grej! (japp, ja tog den från dig Linnéa, heelt utan att fråga om lov. Stygging.) Bara för ja behöver lite musik på bloggen, haha. Men börjar imon, nu ska jag vara lite osocial på bloggen som jag varit de senaste dagarna för jag är super stressad av planering. Kommer mer om det imorron typ, ska till Louise då. Tar tåget ner själv. Missar jag stationen kommer jag till Danmark. Inte alls skrämmande. Men nu måste jag skynda mig, ska duscha och öva damp engelskaglosor också, puss o kraaam ♥

Kommentarer
Postat av: martina

sv:

HAHAH, naw.

Men ja, den är fin, är den.

gitarren i början?

dör! <3

2011-05-13 @ 23:06:38
URL: http://mmtinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0