May 5th





Super härligt väder idag! Typ 25 grader eller nått!? Kärlek ♥
Martina fyllde 15 idag så vi firade lite med kladdkaka och grädde och sen blev det lite gräddkrig också, haha! Jättemysigt i alla fall. Kunde blivit mysigare om vi slapp sällskapet, if you now what I mean. Såklart ni inte gör, men syftade mest på Martina och Linnéa när de läser detta inlägg. Hihi, men vi hade de ändå ganska kul. Lite lagom firande sådär eftersom presenter tydligen inte var vår grej riktigt (if you now what i mean again..).
Nu sitter jag och kollar på lite grejer som jag är lite sådär smått sugen på att klicka hem (skoja, jag dör av sugenhet på dessa saker) som jag hade gjort om jag haft pengarna... Men, de har ju gått till annat. 300 kronor bara puts veck på ingenting? Kan ni fatta det eller!? Ja blev bara ganska så chockad när jag märkte att ja bara hade en hundring kvar. Usch, I need money. Måste nog ta en liten runda ut i det fina vädret nu när det ändå är så varmt för en gång skull. Måste sysselsätta mig med något annat än att snyfta framför H&M:s webbshop. XOXO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0