Min lördag i Malmö


Bilden är från i julas

Nu sitter jag och Louise och kollar på Eurovision Songcontest med chipssjärnor och marabou cocos/banan. Vet, nerds, men Eric är ju med och de är faktiskt riktigt mysigt att sitta där i sängen och fantisera om lilla Saade... Hahaha, jodå, jag skojar faktiskt inte... Men det är i alla fall var vi gör och förvånad blev jag när jag såg att Lena är med i år igen. Dock ingen riktigt lika bra låt som förra året, men gillar den ändå. Och jag och Louise satt och hånade Alex, de ryska bidraget. Shit, han hade klagat på Erics framträdande, att han hade playback och allt så är det han som har svensk låtskrivare, svenska dansare, svenska, ja typ alla utom han var svenskar som hade o göra med hans framträdande. Till och med Erics dansstil hade han kopierat, riktigt pinsamt bara. Hoppas han kommer sist bara för han är så kaxig och tror han är nått. Man vill ändå inte ha någon liten pojk, som gnäller bara för han vet att han inte klår Eric, man vill ju ha en som bara kan säga "Jag slår honom på scen istället." En man. Haha, oh yeah... moget. Men nog om det.

Har varit med på Louise konfirmation idag. Lite drygt kanske, men man vill ju ändå se, haha. Och Louise fick Thomas Sabo armband och en massa berlocker så ja trodde jag skulle dö när hon öppnade allt. Och typ 2500 kronor. Ja, jag är avis, that's just human. Hade ni också blivit, fyfan, haha. Sen blev de i alla fall en massa god mat. Men, vi frossade mest i digistivekexen... Hahaha. Ja, jag tänkte bara ge er en liten sammanfattning nu när jag hinner. Och imorron åker jag hem igen. Sen vid 2 har jag dansuppvisning. Japp. Blir väl mer uppdatering då, om jag inte har för mycket att göra. Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0