Dagens mellis



Keso och avokado mackis! Och nu tänker ni "men guud, inte hon också?". Haha, ja vet, bloggarens bästa vän inom mellis och frukost zonen. Men jag ville bara testa, och det var faktiskt rätt gott? Med en halv avokado och lite grillkrydda (funkar till allt!) på så blev det riktigt smaskigt! Dock faller den där gryniga konsistensen inte mig i smaken, men det jämnar ju avokadon ut.

Nu sitter jag här med Tindra i knät (hon och sina hormoner..) som satt nedanför min stol för en minut sen och bönade för att få komma upp. Och kunde jag motstå? Aldrig. Men hon sitter så stilla så o tittar på när jag skriver. Lite knäpp är hon ändå, som hällre sitter här i mitt knä o ugglar än o går o äter ben. Jaja, nu kom pappa så ja måste sticka! Haha, puss o kram i alla fall ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea bern :)

haha..min tanke var mer " wtf..är de?:s"

tur du skrev de, hahah jag trodde att de var nötter ;)<3

2011-05-04 @ 21:25:02
Postat av: Linnea bern :)

haha..min tanke var mer " wtf..är de?:s"

tur du skrev de, hahah jag trodde att de var nötter ;)<3

2011-05-04 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0