Dag 3 - En låt som gör dig glad



Jag vet att denna låten är gammal, men jag blir verkligen glad närjag hör denna? Det är som en energikick! Tycker inte musikvideon passar så bra till denna låten faktiskt, men så fort man hör den vill man bara sjunga med. Har alltid älskat denna låten! Och dessa två nedan, också energikickslåtar, haha.


Avril Lavinge - What the hell


Neon trees - Animal



UPDATE: Är hemma idag också. Lika bra det, så man känner sig helt frisk när man kommer till skolan. Kom på en sjuk sak. Jag har inte skrivit någon om Eurovision Songcontest? Och jag o Louise som satt som två psykfall i röstningen? "Kom igen då förhelvete!? En 12:a nu!! Underbara Serbien, en tolva nu tack, snääällaa..!! Men fuck you!? Jävla fitta!?". Hahahaha, pinsamt. Ingen av oss vågade titta under dom 3 sista länderna. Och, vi dog när Italen gick om Eric. Fast sen kom vi på att, 3:e plats, de e sjukt jävla bra! Och nu tänker jag bara säga, som jag så gärna vill säga till mina kära vänner: Vad var det jag sa! Hahaha, sa ju att Eric skulle komma högt upp! Kärlek asså ♥

Kommentarer
Postat av: linnea bern :)

asso, jag gillar inte att du har snott den här grejen från min blogg..

det tog rätt långt tid att hitta den, det finns en miljon såna musik grejer,

och du väljer att ta den jag har hittat?

jag tog den för att ingen annan har den!

känns lite som en kniv i ryggen..

likadant med Dani Shay..du kan åtminstone fråga nästa gång du hittar nått intressant på mig blogg, som du vill visa dina läsare, skulle uppskattas!

och den låten är bra, hade faktiskt glömt bort den helt? :o haha :)<3

2011-05-17 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0