Dag 11 - En låt av ditt favoritband

Haha, ja, jag har faktiskt inget favoritband. Lyssnar nästan aldrig på band. Gjorde när jag var mindre faktiskt. Eller mindre och mindre men för kanske 2-3 år sen lyssnade jag mycket på Tokio Hotel, haha. Best band ever, hette det då. Tycker nästan det är lite synd att jag slutade gilla dom faktiskt. De är jättebra och det har jag tyckt ända sen jag hörde dom. Tykcer det är sjukt att folk tolkar detta som endast ett "emo band"? Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv varit emo och ändå älskade jag Tokio Hotel. I vilket fall som helst tänkte jag, kanske ja ska ge er en låt av dom? Även om jag inte precis älskar dom längre så har dom ju fortfarande bra låtar? Och jag tycker faktiskt att Bill och Tom fortfarande är ritkigt söta, även om deras frisyrer är riktigt hemska, haha ♥

Kommer ihåg att jag älskade denna låten, det var så sorglig, haha. Och monsoon var väl en klassiker kanske man kan säga? ♥


Och denna låten tycker jag faktiskt är riktigt bra nu fortfarande.
Dock fanns den inte när jag lyssnade som mest på dom.


Kommentarer
Postat av: linnea bern :)

sv: ingen aning vad det fanns för storlekar i ljungby,

men i halmstad fanns det i min storlek! =)<3

2011-05-28 @ 20:22:26
Postat av: martina

sv:

hihih, gulli :) <3



och ja, tokio hotel.. asso vissa låtar är fortfarande bra!:) <3

2011-05-29 @ 12:08:18
URL: http://mmtinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0