Tummen upp&ner


För de härliga vädret! Verkligen helt underbart att de börjar bli varmare nu! Och så är det marknad imorron ju? Vårmarknad, helt perfekt tajmat!


H&Ms snygga vårnyheter! Så jäkla snygga kläder har dom nu! Jag skulle kunna köpa upp i princip hela butiken! Om jag bara hade pengarna så...

Top Model, love it! Synd bara att sesången är slut nu.. Men Ann vann precis som jag ville! Så jävla värd det var hon! Jag sa det första gången jag såg henne ta ett foto; Hon ska vinna! Punkt slut! Haha. Och jag visste redan, när det var typ 5, 6 stycken kvar att Ann kommer vinna. Och ack så rätt jag hade? Love her, fkn love her! Haha, så egentligen borde de kanske vara henne jag ger ett "tummen upp"?



Big brother. De e fan den sämsta jävla crap jag sett på länge. Sånt jävla B program? Asså visst, de kunde kanske va lite kul att se deras knäppa utmaningar ibland, men asså..? Nae. crapcrapcrap.


När man är efter. Ska inte säga vad det handlar om, eller några namn precis, men... De är ute att göra något i efterhand, när alla andra gjorde det för typ ett halvår sen? Då känns det bara, åh alla har det, jag måste fan också skaffa det nu så alla tycker ja e cool med. Gäller inte allt, men just detta... Soo B.






Kommentarer
Postat av: Linnea

Big Brother är inte B..

eftersom att Big brother började 2005..

så är alla andra pogram B ;);) <3

och det är faktiskt lite kul ibland haha

2011-03-24 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0