Tough day



Har verkligen haft en oligligt jobbig dag idag! Visst, kul, men jobbig. Dagen började med SO i en och en halv timme eller något, alltid lika kul (...)! Sen hade vi då håltimme, vilken faktiskt är kul. Eller skönt i alla fall. Så då kollade vi på "13 snart 30" i Linnéas lägenhet. Har aldrig sett den innan, men jätte bra va den! Sen började det jobbiga. Spanska. Det är verkligen inget roligt ämne. Allra minst när man inte fattar något. Eller inte orkar fatta något. Sen TC, som jag hade sett fram emot. Men, här kommer de stora "men". Vi skulle ha Body Pump. De jag tycker e något av de tråkigaste som finns imon träning. De e verkligen inte roligt asså. Man bara pressar sig själv tills musklerna viker utan något som helst kul. Men i alla fall, i en timme som vanligt. Musklerna skakade efteråt. Sen, stan i 2 timmar. Sen va de dans. Och den nya dansläraren pressar oss som vanigt. De e ju bra i o för sig, och roligt, men som sagt, jobbigt. Så jag var ganska så död när ja kom hem för en timme sen. Men jag tycker faktiskt torsdagar är den roligaste dagen på hela veckan i alla fall. De händer lixom något, älskar när de händer något, man får röra på sig! Men ja, nu ska jag inte störa mer med mitt ointressanta inlägg, ska gå upp o ta en välbehövd dusch. Cya ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo men jag menar att om du hade kollat på youtube

så hade du kunnat lägga upp videon^^ <3

2011-03-05 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0