Thursday

Ann Ward, vinnaren av Top Model 2011, big love ♥


Nu sitter jag framför datorn och slappar, som ni kanske märker (intressepil). Torsdagarna är ju dom jobbigaste som ni kanske nu också har förstått. TC och dans direkt efter varandra, så tycker nog jag förtjänar lite tid framför datorn faktiskt.

Försov mig något otroligt i morse. Vaknade av att Ellen väckte mig och frågade varför jag inte var uppe. Kollade på klockan som jag då trodde var halv 7 (brukar gå upp halv 6 annars) och fick en liten släng av panik. Hoppa upp ur sängen och rotade efter något skapligt att ha på sig en torsdag som denna, och hittade inte precis vad jag sökte men slängde på mig det ändå. Fixa håret hann jag då inte, slängde upp de oborstat i en liten bulle. Sen tänkte jag att jag kan åka med pappa istället så jag behöver kanske inte stressa ihjäl mig, men då märkte jag att jag sett sååå fel. Klockan var inte hade varit halv 7 när jag gick upp. Hon var halv 8. Ville nästan gråta då. Hade 10 minuter på mig från sänger till bilen, vilket inte gick så lyckat som ni säkert fattar. Men tänkte att jag sminkar mig och fixar mig i Linneas lägenhet på håltimmen. Men nej, Linnea var sjuk idag! Så jag fick gå till Maxi med Marreh och sminka mig istället. Härligt. Och håret fick vara så sexigt som det var. Men det var det ända alternativet. Sen har min dag väl varit som vanligt, förutom att jag glömt tröja till dansen så jag va nära att få dansa i magtröja och mjukisar, super. Men tog mitt äckliga svarta linne istället.

A, det var väl min otroligt suveräna superhärliga dag de, hoppas ni själva haft det bättre. Nu ska jag ta o äta lite, sen ska jag kolla på 2 1/2 men! ♥

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tusen tack! åh vad snäll du är! :D

Ann var min favorit den säsongen, helt underbar! kram

2011-03-31 @ 19:23:24
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea Bern :)

hahahahah obs ;)

men du är jättesöt utan smink :)<3

2011-04-01 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0