Shiet.



Att hon tycker att hon är snygg såhär? Jag fattar bara inte... Asså, hakan, näsan, botox över hela skiten, mega sillisar. Jag ser verkligen inget snyggt i henne alls? Rymdmänniska. Förut, innan alla operationer och ingräpp, var hon faktiskt riktigt söt, men nu. Fyfan. Igen, vad fan är de snygga? Hon ser fan ut som en försöksperson där allt gick snett eller nått. Usch, skäms åt henne. För själv verkar hon ju inte göra det? Hon verkar ju riktigt stolt över sin profil i alla fall me tanke på vilka bilder hon tar nu för tiden? Men tja, de e väl hennes val, har bara en åsikt. Men håller ni inte med mig? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med! Men hon redigerar massor också, titta bara på vänstraarmen vid bröstet, typ aassmal och heltvriden, hahah!

2011-03-24 @ 18:58:20
Postat av: Linnea

jo, nått snyggt finns det ju på henne ;)

hennes hår är grymt snyggt..även fall det oxå är

fake xD <3

2011-03-24 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0