Playful colours

 

Ännu en dag på denna prao vecka har gått. Fick gå lite tidigare idag, de är alltid lite segt när nästan alla sover middag. Och idag var de bara 5 stycken där och alla sov middag idag, så ja hade inte precis mycket att göra. Kommer behöva gå tidigare imorron också. Ska ju på dans och den sista bussen in går vid 3 isåfall. Och så ska jag hinna göra i ordning mig lite, kanske tar en halvtimme att äta och packa o, ja kanske lite mer till och med. Behöver nog gå två i alla fall.. Men det blir morgondagens bekymmer! Hittade en färgglad liten bild jag glömde att jag fixat till. Nice, huh? Haha, kanske inte så avancerad precis, men jag gillar den! Ser ut som en vacker sensommar morgon, de har precis regnat lite och så kommer solen och lyser upp himmlen. Härligt! Åh, på tal om något helt annat kom jag på att det är Glee idag, kärlek! De nya avsnitten, nya låtarna, älskar verkligen Glee! Man blir så glad av att titta på det, haha. Vill bara upp och dansa och sjunga med! Ja, och på tal om det. Det var 8:e säsongen av DP som började igår, as I expected. Fan säger jag bara... Hade så f*cking sett fram emot det! Men, blir väl att beställa boxen ändå då. Åh, ska passa på och kolla om den kommit ut än! Blev ett konstigt inlägg, men so what, får väl bli som de blir! Läs om du orkar, de är inte så hemskt långt som de ser ut! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0