Jag vet att hon e söt men de måste bli du o jag

Söndag idag då. Prao imorron. finfint. Haha, nej men ja tror faktiskt att de kommer gå rätt bra! Men kunde inte ringa o kolla va jag skulle ha med mig för de var nummret till dagiset, o tja, de är ju inte precis öppet på söndagar.. Men aja, what ever de får gå som de går. Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik, redigerar bilder (redigerade denna precis faktiskt) och letar lite efter en ny väska på nätet, behöver en ny. Har inte hittat någon direkt snygg än, men den finns väl nånstans där ute hoppas jag. Nej, nu ska jag upp o ta en dusch! Ses imorron ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea Bern :)

och en låt som du lyssnar på är

Jag kommer - veronica maggio <33

den är såå bra!!!! :))))) <3

2011-03-14 @ 00:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0