Home sweet home



Nu är jag äntligen hemma! Har varit en riktigt mysig dag idag faktiskt! Började med shopping. Fick med mig 2 magtröjor, en kofta och ett par svarta tights. Sen kanske jag beställer ett par svarta jeans jag hittade, får se. Mascaran fick jag dessvärre inte med mig, som jag lovat mamma... Men fick pengar av pappa nu att köpa en mascara för. Så får väl springa ner på stan o köpa en på tisdag.

Sen gick vi och åt på en pizzeria, tog en sallad dock. Är så jävla trött på pizza. Fettigt och äckligt är det! Fast måste nog säga att salladen också såg ut att vara lite ner fettad den också? Äckligt värre ja. Haha. Och sen satt det en massa killar i 18 års åldern typ, brevid oss när vi åt som hördes som fan. Och Linnea trodde att hon satt jämte Hampus sikström, vilket det så verkligen inte var, hahaha! Killen hon satt jömte var grymt ful, Hampus Sikström är inte ful, haha. De var den stora skillnaden.

Sen gick vi i alla fall och kollade på filmen. Kändes grymt konstigt att kolla på bio typ 3 på dagen? Haha, verkligen helt fel. Men vi gjorde det i alla fall. Och den var faktiskt jätte bra? Måste nästan ta tillbaka en massa saker jag sagt om Bieber, han är ju nästan ritkigt söt, hahaha... Fattar inte att jag säger det, men.. de gör jag? Haha? Och fattar ni som han har kämpat för att ta sig in i sång branschen? Ser fan upp till han? Och jag som.. "verkligen inte gillade" han innan. Tycker nog att alla borde se den! Jag var så jävla skeptiskt, ville verkligen inte se den, men som jag ångrar mig nu, haha. Konstigt men sant. Aja, i alla fall så var den bra. Sen skulle vi gå och fota lite på ett nice ställe, men de var invaderat av en massa andra ungdomar så vi sket i det. Sen åkte vi hem och fatta om jag var trött då? Somnade fan nästan?

Oj, det blev ett rätt långt inlägg detta. Men en kort version av vår dag i alla fall! Nu ska jag kolla på TV en stund, kanske får se vad jag köpt sen, imon, kanske. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0