Hey You



Helg äntligen! Eller, a fredag, men det räknas väl som helg nu. Och imorron? Japp, då tar jag och min två vänner bussen till Halmstad! Göttans! Taggad inför shopping, haha. Fick 500 av mamma ist för 200, och sen ska jag få minst 400 av pappa så nu är man ju lite shopping sugen.. Haha. Ska ha med mig en mascara hem och ett par svarta tights, sen behöver jag även ett linne och kanske ett par shorts att träna i, ett par söta toppar och gärna ett par jeans, om jag har råd till det. Och sen ska vi kolla på bio ju! Yeah, haha. Även det blir Justin Bieber-film så kommer de säkert ändå bli riktigt mysigt. Nu ska jag kolla lite TV och mumsa lösgodis, pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0