Färgning pågår!

Tog tummen ur röven och åkte in till "the big city" för att köpa hårfärg idag (och kolla efter ett par jeans, men de blev inga..)! Så nu sitter jag så snyggt här med kletig hårfärg i mitt hår och väntar på att få skölja ur. Ska sitta såhär tills tio i sju, mycket roande. Är skiträdd att det ska bli fult! Det ser verkligen super rött ut just nu. Hårbotten är helt illröd, haha. Men jag tror faktiskt inte att de kommer se så hemskt ut. Förhoppningsvis riktigt snyggt! Jonglerade mellan mörkbrun/kastanjebrun och denna. De fanns inte exakt sån färg jag ville ha, lite mittemellan mörkbrun och röd, så ja fick helt enkelt ta den röda. Det skulle bli lite mörkrött typ, men man har ju hört om de som fått lila hår så... Men förhoppningsvis behöver jag väl inte oroa mig! Visar resultatet senare! Eller imorron... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0