Besvikeeeen...

Fick hem mina snygga jeansshorts idag. Blev så jäkla glad o bara slet upp paketet! Men, de visade sig att dom var för små i midjan... De var precis att dom inte skulle gå o stänga. Kul va? Visste nästan att de skulle bli så efter att ha hört ett o annat, men då hade jag redan gjort misstaget och beställt storlek 34. Inte för att jag tycker att jag är fet eller så, men jag har nog en rätt stor midja/höft(?) i förhållande till min kropp så jag hade ju mina tankar? Dom satt ju helt perfekt på låren o allt så ska dom va sånna äckel o göra den för anorektiker *buhu..* Jaja, beställde i alla fall ett par i 36 istället! Men är rädd för att dom kanske inte kommer förrän i maj/juni? Om dom gör de kommer ja fan få damp på den jävla H&M. Man får alltid vänta en jävla massa veckor innan ens kläder kommer. Beställde dessa i januari? 3 fucking månader!? Lågt. Men aja, ska packa o lite sånt nu, sticker snart till pappa. Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea Bern :)

haha, vad roligt :)))

vilken sida kollade du på? :) <3

2011-03-13 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0