Lördag

 

Tog precis ett bad, med ljus o skum o allt sånt. Super mysigt! Jätte länge sen jag badade sist känns det som. Låg där i typ en timme o bara njöt. Måste börja göra det lite oftare. Sen kollade jag på film innan också, despicable me hette den. Haha, ja den var animerad med jätte rolig faktiskt? Brukar inte gilla animerade filmer, känns ju lite sådär lagom barnsligt, men denna var ju riktigt bra? Haha, dom gula figurerna, så söta.

Från en sak till en annan. Fick praoa på angelstads förskola istället. Eller har jag ens nämt något om min prao? Fick först en plats på högstensgatans förskola, sen ville jag byta till angelstad eftersom de ju e jätte nära mig, så blev de massa skit o ja visste inte om ja skulle få byta eller inte. I vilket fall som helst, fick reda på att ja fick byta igår. Ska praoa på nyckelpigan, haha. Gulligt namn va? De e massa (förhoppnigsvis) söta små barn som går på den avdelningen. Jag hoppas de blir kul. Måste ringa min kontaktperson imorron o fråga om ja ska ha med mig något. Hoppas inte. Ber just nu för att få slippa inneskor... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0