-träning-

Har precis varit och tränat på TC en timme, är rätt trött, o nu sitter jag här på Hemköp o har just ätit en risifrutti o en drickyoghurt för att hålla mig till dansen också. Önska dansen och TC var på olika dagar, hade varit så mycket lättare. Men, man får väl tänka på va de gör för figuren så går de lättare! :)

Åh, gissa vart ja ska på lördag förresten? Halmstad! Med mina kära vänner Linnea o Martina. Först ska vi shoppa lite (hihihi), sen ska vi kolla på bio! Fast är ju inte så exalterad över det, Linnea ville se Never say never, en film om Justin Biebers karriär, så de blir väl förmodligen den... Men, va gör man inte för sina vänner? (Och en shoppingrunda...) hehehe. Ett måste att ha med sig hem är i alla fall ett par nya tights! Och en söt topp eller två såklart! Och helst ett linne ja kan springa i. Och gärna ett par jeans, har inga. Ja, vi får se. Men nu ska ja nog ta o bege mig tror jag! Måste komma igen, var ju inte där förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0