Underbara Tisdag

Gårdagens outfit
Transparent linne - H&M
Kavaj - Sytt själv (ett jävla bry!)
Jeansshorts - New Yorker
Dödskallering - JC
Rött läppstift - Kicks? (no clue.)

Hej alla söta!
Idag har jag haft en underbar dag faktiskt! Har varit med lilla Martina hela dagen idag, från klockan 10 på morgonen (i know, dog när jag skulle upp vid 8...) till typ 5. Snackat skit och solat, kollat på film o snackat ännu mer skit. De var va vi gjorde den största delen av tiden i alla fall! Sen har frossat i cherries också, hihi. Och godis. Men de får ni inte säga till nån.

Men nu är jag själv igen! Och sen har jag en revolutionerande sak att berätta också! Mina jeansshorts från H&M har kommit! Efter 6 månader, wihu. De e fan sjukt. Men nu är dom i alla fall här så jag är glad! Trodde att det skulle vara min väska som kom, men de var de icke! Dock fick jag med solglasögonen? Väskan kommer om 2-3 veckor typ. Anyway, sitter nu och kluddar ihop ett litet klännings-kollage (stavas de så..?) som ja tänkte ladda upp på bloggen strax. Annars har jag inte för mig så mycket just nu faktiskt. Har ni hittat på nått kul idag då?

Kommentarer
Postat av: Louise

svar: hehe, aa kan nog drömma och glömma om att få dom skorna ^^<3 ååh, synd för jag blev lite kär o ville ha :(

2011-06-28 @ 19:09:01
Postat av: Linnea Bern :)

haha 6 månader?;)

beställde du inte dom i februari?:P

2011-06-28 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0