Skolavslutning 2011


En söt bild på Elin, Linnéa, Martina o mig (och nån random som gick förbi).


Kenneth, Johan M, Theodor och Johan B är redo att festa loss...


Sött porträtt av klassen, by Hanna (o ja, vi är bäst, that's just it).


Skulle skriva våra namn på väggen som tidningen skulle fota. Nästa termin finns ju inte byggnaden kvar. Då blire nya skolan!


En fin gruppbild. Sara, Hanna, Linnéa, Kenneth, Martina, jag, Hasime och Ida (pjuh) utanför gamla skolan för sista gången...


Sen hade jag, Martina och Linnéa en liten mysig picknick med vaniljgifflar o körsbär...


...och jordgubbar såklart? namnam


Martina mitt uppe i en mening ser det ut som, höhö...

En sista bild, vilkt blev en skymt av mitt hår när vi låg och halvsolade.

83A, älskar er ♥ Och snart blir vi 93A, äldst på skolan då ja. Dom man var rädd för när man var liten... Skrämmande hur tiden kan gå så fort.

Kommentarer
Postat av: martina

Fina vi är! :)

supermysigt i parken vare!

HAHAHAHHA & sen, teodor & kenneth ser ju rätt party-taggade ut, (iallafall teodor med sin näve i luften),

men johanarna ser ju inte helt entusiastiska ut..

HAHAHAHAH den bilden va härlig! <3

2011-06-18 @ 20:45:24
URL: http://mmtinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0