FÖRSTA JUNI



Nu är det officiellt sommar! Härligt! Och det fina amatör bilden där uppe? Bara igga, haha. Kände att jag behövde en bild och tog lite bilder på mina shorts igår, så... Men visst är det de en perfekt sommaroutfit? Endast shorts och magtröja, bara det allra nödvändigaste! Btw har ja fått lite färg på mina ben faktiskt! Inte så jätte mycket kanske, men man ser ju lite skillnad? Man ska ju vara lite brunbränd på sommaren, det hör ju till, right?
Man tycker kanske att jag borde vara ute nu när de väl är fint väder, men jag känner mig inte alls bra och har inte alls lust med nånting. Supersnorig, lite hes, lock och ont i ena örat (hoppas bara de inte är farligt?). Vill bara bli frisk nu fan, HATAR FÖRKYLNING.

Annars, min dag kanske. Vaknade 07.50 då ja fick slänga på mig kläderna (vilket då råkade bli gympaskorna som ja sen fick gå med heeeela dan), och rusa ut i bilen till pappa so skjutsade mig till kronoskogen där vi hade orgentering. Var där vid typ 10 över vilket är jävligt bra tid? Annars tar jag MINST en timme på mig att bli färdig på morgonen. Men kunde heller knappt andas när ja kom fram. Och jag kom ihåg att jag ägde på orgentering förra gången vi gjorde det, i 7:an så ja sprang själv, efter VG kontrollerna. Men jag hade visst glömt alltihop och fick ingen av dom 2 ja skulle leta efter. Så, vet inte ens om det blev G på det vilket jag är riktigt besviken över. Pisshelvete. Men aja. Ska väl... hitta på nått nu då, haha. "Tack så mycket fr världens tråkigaste inlägg ever!" "Va så lite så^^".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0