Årets första dopp!



Tog årets första dopp idag! Riktigt stolt över mig själv faktiskt, haha. Tänkte göra det igår, men vattnet var riktigt kallt då. Idag var det faktiskt nästan behagligt? Var nere där vid typ 12, halv 1 eller nått o då var det inte så jätte skönt. Men jag doppade mig faktiskt? Och tog några simtag till o med! Var nere där nu också för typ 1-2 timmar sen o nu var de skönt! Efter en stund i alla fall. Ska ner imon igen. Måste ju jobba på brännan lite? Har faktiskt fått liite färg, även om de inte syns mycket. Nu ska jag avnjuta min lördagskväll framför TV:n, haha. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea bern :)

sv: Jaa, haha jag blev asglad! :D

för först när jag skulle ta bild på den, så flög den iväg :(

men jag gick efter ;) haha



och det ska bli lite sämre väder imon :/

& jag har oxå badat idag! =) typ samma tider..

askallt på dagen, men skönt på kvällen sen :D <3

2011-06-04 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0