110622




Nu har jag precis varit ute och sprungit en runda. En härlig start på dagen! Men nu tänkte jag faktiskt fortsätta dagen med en liten film. Någon som vet nån bra? Inte för ni hinner hjälpa mig med filmvalet idag, men till en annan gång kanske, haha.
Btw, är med i en tävling om en ziperall på Emelie Nielsens blogg (älskar hennes boho stil?)! Skulle så sjukt gärna vilja ha en sån. Gosa ner sig i när man sitter o myser framför TV:n med nån bra film, hoppa i under svala sommarkvällar. Underbart! Riktigt snygga är dom också!
Men nu ska jag leta upp en bra film, tränga på mig mjukisbyxorna (dock ingen ziperall) och kanske poppa lite popcorn till och med? Så värst fint väder är det ju inte ute, eller hur? ♥

Kommentarer
Postat av: P & F

har du tagit dem där bilderna? De är ju hur snygga som helst! Shiit du är ju jätte proffsig ju!

2011-06-23 @ 13:53:15
URL: http://fashiongurus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0