-

DAGENS HISS

Sommarregn! Ja vet, det kanske låter lite fel att hissa regnet, men jag tycker faktiskt det kan vara riktigt mysigt med lite regn då o då. Kanske inte så kul om man planderat in någon mysig dag på stranden eller så, men det kan ju inte vara strålade sol och 25 grader varje dag, eller hur? Man kan sitta inne och kolla på film med lite popcorn och mysiga kuddar och kanske man har ett husdjur att gosa sig tätt intill? Haha, mysigt värre säger jag bara!



DAGENS DISS


H&M:s nya design
. Nu kanske jag låter som en sån där som hatar förändringar, men nej de är jag faktiskt inte. Förändringar kan vara riktigt härligt ibland, och jag hade inte sagt nej till att H&M skulle förnya sin design lite, de är ju bara kul, men inte till det sämre? Designen påminner och Lindex eller Ellos design och jag hatar deras design. Tråkig, rörig, ointressant, grå, ful? Nej H&M, ändra tillbaks till den gamla, eller skaffa en bättre designer till er hemsida för detta var bara pinsamt.




Kommentarer
Postat av: Linnea Bern :)

Men nu har de faktiskt varit dåligt väder i 3 dagar..

lite segt..! :( <3

2011-06-20 @ 00:48:38
Postat av: Louise

Håller med om båda sakerna, fast...nu vill jag ha sol, har varit lite tråkigt väder för länge :P<3

2011-06-20 @ 11:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0