UPDATE


Loppisen sög. Haha, hade missuppfattat mamma och där var absout inga kläder alls? Bara en massa skit. Såg ett rätt sött halsband, men de kändes försent då plus att de satt bakom hon man betalade, höhö.. Men jaja, ska i alla fall till den i stan på lördag, brukar vara lite mer där, haha. Och förhoppningsvis några små fynd.
Nu sitter ja o lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra. Har varit på skit-loppis, varit ute o sprungit, skrivit på en låt och börjat på en ny... Jo, jag ska fan ta o gå ut med Tindra, haha. Har ju lovat mig själv det! Och Tindra blir nog rätt glad eftersom hon aldrig får följa med på mina löpturer p.g.a sin hals ♥

Kommentarer
Postat av: MELI

Ursäkta att det tog sån tid men nu är vinnaren av en valfri vara från fashionklick publicerad, kika in och kolla om det blev du!

2011-07-04 @ 14:10:02
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Linnea Bern :)

re: yesbox..jag ska inte ta moppe körkort, jag tycker att det är onödigt^^ haha :)

alltså ett objektiv är rätt biligt, eller mitt kostade 2500kr tror jag vi köpte de hos rulles foto, eller om de kostade 1500kr, och en moppe kostar typ 5-8000kr? <3

2011-07-04 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0