Cupcakes.





Hade litet tråkigt idag, så bakade sånna här goingar! Och ja, dom blev riktigt goda faktiskt, hihi. Fina, huh? (Haha, jag vet, vattenstämplen på den sista bilden blev huuuge, men det såg litet ut när jag redigerade den ;))
Blev dock bara 10, och det kom några på besök tidigare idag och åt upp dom. Eller, vi blev 6 sycken så nu e de bara 4 kvar, och jag antar att vi måste dela på dom... eller måste o måste, men man kan ju inte precis säga att man vill ha resten för sig själv, haha.. eller? Nej, men de var rätt lagom faktiskt! Och supergott, känn er avundsjuka! ♥

Kommentarer
Postat av: louise

haha nej va söta ^^<33

2011-07-04 @ 19:34:11
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: louise

svar: aa okej men asså, jag som inte vet så mkt om kameror o sånt, med tanke på att det inte intresserar mig, hur mycket gör ett objektiv egentligen? <33 fast jag tror nog att en moppe varit användbart för dig men haha ska ju inte välja åt dig :D <3 önska dig objektivet i julklapp eller födelsedagspresent? <3

2011-07-04 @ 19:36:49
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0