Växjö


Inlägg som skulle publicerats igår som inte gjorde det?

Idag har jag varit i Växjö typ hela dagen. Helt spontat vid 11-tiden satte vi oss i bilen och körde mot Dackeborgen. Ni behöver inte verka helt dumma i huvet, visste inte heller vad det var först. Men det var tydligen en borg som nån Dacke, typ Gustav Vasas nånting nånting som hade bott i. Och eftersom jag inte var på mitt historia-humör idag så var jag inte alls speciellt intresserad. Men fotade lite mest för det var kul. Och det som skulle bli en mysig avslutningsfika blev en kall gelé katastrof. Dessutom hittade mamma ett hårstrå i sin, som inte såg ut att komma från huvudet. Som sagt, de finns roligare saker. Men det var ju roligare än att sitta hemma hela dan! Något som jag däremot har stor passion till är ju shopping, vilket vi hann med i 45 minuter på slutet innan affärerna stängde. Kan visa mina köp imorron (de kommer idag eftersom inlägget skulle publicerats igår). Hittade en sån spets-topp som man kan ha under linnen så man inte ska se BHn, men nån bitch tog den (ända som fanns kvar, I MIN STORLEK) när ja skulle hämta pengar... men de var väl mitt fel som inte la undan den, i guess. Nu har jag lite andra stuffs att ta itu med, kommer bilder sen! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: För det objektivet bilderna var tagna med? :) det var mitt 50mm, kostar väl runt 3500kr. Kramar!

2011-07-06 @ 15:31:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0