Nyår 2010







Kom på att ni inte har fått några nyårs bilder än. Kanske lite sent ute nu när det redan gått en vecka in på det nya året men som man brukar säga, bättre sent än aldrig kanske? Kan stålt säga att jag är skaparen av den delikata förrätten (mackan..). Har även gjort mycket av den smaskiga salladen, haha. Mmm, blir hungrig bara av att tänka på oxfilén och potatisgratängen... Så jävla gott!

Update: Nu kollar igenom lite mode och foto bloggar jag glömt att ja hade lagt till bland mina bokmärken. Har lite godis vid min sida också. Ett måste en lördag kväll ju! Verkligen smart av mig att lägga till dom, hade inte kommit ihåg en ända av dom annars. Väldigt mycket inspiration, gillar vi! Kanske ger ut några bloggtips snart? Får se. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0