Tummen upp&ner

 

Träning: Jag är ju ganska lat av mig annars, så att träna typ som ut och gå eller ta ett litet pass sit-ups varje dag håller inte i längden för mig. Men har börjat öppna ögonen för träning faktiskt! Går till TC och tränar 1 gång i veckan med en grupp från skolan på PREST-passet och de är ju skitkul faktiskt! Jobbigt men befriande.

 

En lång dusch: Jag älskar att duscha länge! De är som en höjdpunkt på dagen nästan, haha. Om det finns tillräckligt med varmvatten vill säga. En lång varm dusch... Finns det något bättre? Tja, jo de gör det väl, men skönt är det i alla fall!

 

Sommaren: Nu är jag så trött på vintern så det finns inte! Jobbigaste tiden på året helt klart! Vill ha sommar! Gå runt i shorts och linne, ligga på stranden och sola. Något bättre än sommaren finns ju inte? Och nu är jag helt seriös!

 

 

 

 

Bilddagboken: Bilddagboken är ju så ute? Jag trodde helt ärligt inte att någon hade det längre? Ja, att besökarantalet där hade minskat med typ en million eller så i alla fall. So last year. Eller rättare sagt, so 2006...

 

Nya MSN: Fattar inte hur man vill ha det. Ja menar, kolla bara på smilisarna? Så otroligt fula. Och sen kan man ju inte skicka sånna sär "handskrivna" meddelanden? De som är min underhållning när man har tråkigt. Eller skicka filer? Ja kunde i alla fall inte när jag skulle skicka till en kompis som hade det nya msn. Det är helt enkelt försämrat.


Kommentarer
Postat av: louise

nej du kan inte skicka filer till oss med det moderna msn men vi kan skicka roliga saker som inte ni kan ta emot =/

2011-01-15 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0