TräningsCenter



Kom hem från TC för ett tag sen, jobbit säger jag bara! Igår körde Johan (idrottsläraren) ashårt med oss i någon blandning av styrka och kondition hela timmen så att alla höll på att dö i slutet. O ja måste säga, slutet var nära där ett tag... Så idag var jag inte ensam om att ha träningsverk i halva kroppen. Vaderna, röven, skuldrerna... Dom mådde inte så bra vill ja påpeka. Så ja, idag blev det lite jobbit. Plus att jag inte hade några skor på löpbandet så fick lite ont när jag skulle springa också. Det känns som skavsår på tåspetsarna just nu. Men, ska inte bara klaga, åh nej! Va hade världen varit då? Nej, det kändes för jävla skönt efter detta passet! Blod, svett och tårar (minus blod och tårar..), men man känner sig friskus minsann! Och en sån här känner jag nu att jag bara måste införskaffa? Haha, like it would happend. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0