Memories 2010



Kanske inte så hemskt många men jag orkade inte leta så mycket, dessutom är det inte så jätte ofta man har haft kameran framme. Men som sagt, jag tycker faktiskt 2010 har varit ett fint år! Och bilderna säger ju rätt mycket när jag tittar på dom. Man får lixom en tillbakablick i huvudet. Första bilden till exempel, en av dom första bilderna jag tog med min systemkamera? Den gula lysande bilden är jag och Linnéa i karnevlaståget. Och en bild från julafton på mig och sötnosen. Och mitt långa hår! Som jag var så missnöjd med.. Och nu vill ja bara ha det tillbaka igen! Sen har vi en bild på Martina när vi var på väg hem från en shopping tur i Halmstad. En bild på oss från skolavslutningen under också. Sen har vi en underbar jordgubbe med Louise på bryggan i bakgrunden på sista raden med! Ellen och jag när vi hade lite tråkigt, söta Linnéa, och Tindra när hon var på smällen! Fyfan vilken gris hon var, haha! Men så söt. Ja, många minnen ändå. Och nu är det 2011! Då ska man bara vänja sig vid det också... ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

gud vad smart idé evelin! :)

haha, jag saknar karnevaltåget!

önska man kunde återleva den dagen, om o om igen.

fyfan vad roligt vi hade! och grym musik spelade dom!!<33

och gud, vad tjock tindra var! hihi, där i låg lilla cassi (:



och gud vad brun jag var, på gungan!

så ser jag ut som ett vandrande lik :o haha :( <33

2011-01-06 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0