Har du tråkigt? - Läs bloggar!

Funkar alltid! Tänkte dela med mig av några bloggtips! Följer en hel del bloggar.
Hoppas du hittar nån du gillar!

Jonesochgiftet.blogg.se - En kul och kreativ tjej, älskar henne nästan lite. Min favoritblogg helt klart!

idassmak.blogg.se - en söt tjej med massor av fina foton.

fashionbyelin.blogg.se - En unik tjej med snygg stil, inspirationsblogg!

krafla.blogg.se - Fotoblogg, älskar bilderna, också väldigt mycket inspiration.

killercolours.blogg.se - Smink och naglar is the shit!

sarase.blogg.se - mode och vardag, en blogg du inte kan tycka illa om!

FASHIONFRUITS.blogg.se - Fin blogg med lite av allt tycker ja väl.

linneaberns.blogg.se - Bara för jag är en så bra kompis ger jag min kära vän en liten länk, haha. Fin tjej med bild i varje inlägg vad jag vet! Alltid kul att läsa.

happyapplee.blogg.se - ännu en vän till mig med en blogg där allt mellan himmel och jord kan komma upp! Mycket tips om många saker, haha.

sannatranlov.se - fashionfashionfashion!

Har några fler bloggtips jag skulle komma med men just nu sitter jag vid pappas dator och dom är inte bokmärkta här så dom kommer väl någon gång i veckan tror jag. Men kommer bara klista in dom i detta inlägg lite snabbt då så om ni gärna vill veta vilka det är får ni ta en titt på detta inlägget lite senare under veckan. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-01-22 @ 16:15:07
Postat av: linnea

<3

2011-01-22 @ 16:15:40
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0