Girls just wanna have fun...

 

Som jag nämnde, lagade vi tacos. Och sen hade vi gurk-krig ja.. Kul ända tills vi kom

på att alla gurkor hamnade på golvet sen...



Sminkbord! Alla tre hade tagit med "lite" smink var.



Jag och Linnea sminkade Martina. Fin hon blev va? Ögonskuggan kom lite väl långt upp
kanske, men.. Annars var det ju riktigt fint? A natrual look. Haha.



Jag sminkar Linnea.


Om ni såg bilden vi tog med camen skulle ni förstå varför vi viker oss av skratt...
Hahaha!

Dagens frukost!

 


Hoppas det inte gjorde något att jag tog dina bilder Linnea, men jag glömde kamera sladden, haha ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

haha, nej det är lugnt :)

och nästan gång..får du sköta ögonskuggan på marreh ;)

den blev lite högt upp :o hahah <3

2011-01-30 @ 00:35:41
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0