Dane Cook - I LOVE YOU






HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, åh ja bara ÄLSKAR honom! Bästa stand up komikern ever! Ärligt talat har jag faktsikt aldrig riktigt tyckt att stand up komedi är speciellt kul, men detta? Jag satt och garvade nästan hela tiden igår när detta gick på Comedy central, hahaha! Han gör det så jävla bra! Man känner fan igen sig i visa saker han säger, hahah! Jag säger bara, titta på som här. Man kan inte annat än älska honom! Har letat upp dom roligaste, asså kolla på den första så KAN ni bara inte låta bli att kolla dom andra också, hahahaha! ♥

"-God bless you.
- Am... I'm an ahtiest."

"What am I suppose to say when an athiest sneeze?
Ahm, when you die nothing happens.."


Kommentarer
Postat av: linnea

svar: död? :s varför skulle jag vara död?

Jag känner en kompis som åkte iväg till USA

och pluggade, (16 år) den ålder jag vill dit.

hon pluggar 1an där, och så vitt jag vet lever hon än ;)<3

2011-01-23 @ 21:16:53
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0