Hade inget bättre för mig

Dagens humör: Helt lagom glad sådär, haha

Dagens mående: fysiskt - jävligt ont i huvet, psykiskt - underligt nog väldigt bra!

Dagens borde: Samla lite vett och gå vidare.

Dagens frisyr: Utsläppt, plattat

Dagens klädsel: tights, svart baslinne, brun kofta, korshalsband, ring & några snygga örhängen!

Dagens planer: sitta här och drunkna i min musik, sen går jag nog ut och ta musiken med mig.

Dagens vill ha: VÄSKAN. ögonen tåras bara av tanken på att den inte finns kvar.

Dagens längtan: Sommaren. Och tills mina kläder kommer hem i brevlådan, dvs slutet av veckan?

Dagens fundering: Hur vissa tänker.

Dagens beroende: music in my ears

Dagens tråkigaste: väskan=gone

Dagen roligaste: Omg, har varit en skrattens dag idag så kan inte peka ut något, haha!

Dagens tidning: SOLO

Dagens låt: Grenade. Så jävla underbar så man nästan måste gråta lite. Tänk om någon gjorde en sån låt till en? Eller spelade det för en? Fyfan ja hade börjat lipa.

 

Namn: Evelin Cederström

Piercingar: Naveln

Tatueringar: non

Längd: eh, typ.. 157? hehe, man är ju ingen flaggstång direkt.

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: brun

Fräknar: nej

Motto: Create your life as you want to. Om någon undrar om jag kom på det nu så ja, de gjorde jag^^ Hade egentligen sagt "ta risker" men då skulle ja ju inte hålla mitt eget måtto så särskillt noga. haha.

 

Kär? think i actiully am. Men tänker gå vidare, orkar inte längre.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu, kanske sthml. Men annars tycker jag Halmstad är en mysig stad. Funderar på att flytta dit. Just nu är ju mallorca ganska frästande. Tål inte denna snön.

Tycker du att du är attraktiv? Lite svår att svara på, tänder ju inte precis på mig själv... Men nae, helt nöjd är man väl ändå aldrig?

Röker du? nej

Vilket schampo använder du? neutral heter det. För känslig hårbotten.

Vilken parfym använder du? Black Star - Avril Lavinge mmmm...

Vad är du rädd för? Spindlar uschusch

Gillar du att tvätta? Va? Nej?

Gillar du berg- och dalbanor? Dom som inte är för äckliga, haha, hade ju aldrig åkt balder. Never in my life.

 

Senaste...


Filmen du hyrde? vet inte

Filmen du köpte? vet inte

Låten du hörde: Billionaire - Travis ft. Bruno Mars

Låten du laddade ner? grenade

Personen du ringde? vet inte, kanske mamma hehe

Personen som ringde dig? pappa

TV-program du såg? vet inte

Person du tänkte på? a du.

 

 

Favorit...


Låt: Grenade!

Sak att göra: sjunga, dansa

Sport: dans? haha ridning kanske

Dryck: cola, o'boy hehe godaste (y) men dricker ju inte de varje dag precis.

Kläder: har nog inget absolut favoritplagg tror ja inte.

Film: Taken är en av dom, haha kanske... eh, avatar? haha nej men ja gillar många, ingen favorit där heller.

Bil: har ingen.

Serie: Desperate Housewives (L)

 

Senaste...


Boken du läste? Vintervviken, läser i skolan.

Personen du fick e-mail av? mejlar inte så mycket, haha.

Personen du fick brev av? haha ingen aning.

Personen du fick sms av? Matina

Gången hela din familj åt middag tillsammans? typ, fredags? eller hela går ju inte, men mamma jag och lillsyrran.

Saken du köpte? ehm, a du... Minnesförlust is coming over here. Haha, nej ja minns inte, orkar inte tänka efter. De var något igår vill ja minnas.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAH, ah..vilken skrattans dag! :o

asso vi har skrattat hur mycket som helst och ändå

jobbat hur bra som helst?! :O

helt amazing! :D <33

2011-01-17 @ 19:23:52
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0