Vilken minut som helst...



Nu sitter jag och väntar på Louise som ska vara här typ när som helst. Egentligen borde jag platta håret, dammsuga, plocka i ordning på mitt rum o sånt just nu, men de blev visst inte så... Men jag hinner nog.. Hoppas jag. Kollade i alla fall på Mean Girls 2 igår. Förväntade mig ju lite mer än så måste jag ju säga. Det krävs en riktigt bra film för att toppa 1:an. Vet inte hur många gånger jag har sett den egentligen. Kanske 20 gånger eller så i alla fall. Dock börjar man ju tröttna lite på den. Passande bild till mitt inlägg va? En taklampa. Tja, får väl skylla på att jag inte hittade någon bild på mig och louise på som tittade på Mean Girls med en dammsugare i ena handen och en plattång i den andra. Men rätt fin ändå, huh? FUCK. Nu kommer hon. Måste springa upp o dammsuga! CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0