Tjockis

Sitter just nu och äter glass framför datorn istället för att packa. Feels good. Nej men seriöst, borde faktiskt gå upp o packa nu, mamma kommer typ om en kvart. Får ju inte göra henne upprörd nu när jag vill in till stan imorron. Fast hon är rätt lätt manipulerad eller vad man ska kalla det (ja vet knappt ens vad de ordet betyder, men de lät bra..). Valp ögon och lite jämförelser med andra funkar alltid. Behöver nämligen en hel del.. Hårspray, hårfärg, 2 snygga tröjor jag hittat, finiga smycken... Ja, ni förstår. Fast ljungby är så efterblivet så har dom faktiskt fått in sjukt mycket fina smycken nu! Lidex har till exempel fått in typ 3 ställ med nya smycken? Och JC har ju typ alltid snygga smycken, dom har också fått in en hel del faktiskt. Nej usch, så onödigt långt inlägg för lite tjat om kläder och att jag är en tjockis som äter glass! Nej, nu ska ja lyfta på min feta röv och gå o packa! Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0