Smink på lapp

Jag vet att bilderna är små men kolla så kul? Ögonskugga på en pappersbit! Riktigt bra uppfinning, haha! Om man har brottom till exempel och inte hinner sminka sig ordentligt, så bara tar man fram sina ögonskuggelappar och klistrar på en fin färg! Eller om man vill ha en snygg sminkning o själv inte riktigt kan, bara att klista på! Dock skulle inte jag vilja ha någon utav dom här två, alldles för "extrema" för min smak. Men en jättekul uppfinning! Vet inte vart man kan inhandla sånna här om man inte vill "prenumerera" på dom. Råkade se dom på Facebook, men vill man ha ett par sånna här i månaden kanske man ska skaffa sig en sån "prenumeration"? Men ska jag köpa om de kommer ut på Kicks någon dag... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0