Känner mig ensam...

Louise åkte igår, så känner mig sjukt ensam nu. En underbar vecka med fina kusinen så bara tog den slut helt plötsligt? Alldeles för fort vill ja lova... Fast, de e ju skola imorron så då tar ensamheten slut. Tycker faktiskt det ska bli riktigt skönt att få komma tillbaka till skolan, även om det låter helt galet. Men bor ju rätt långt ifrån kompisarna så de blir ju svårt att bara helt spontant komma på att nej nu tror ja att jag ringer en kompis? Det finns nackdelar med att bo utanför stan... Men hallå? De e väl inte så jätte långt kvar till sommarlovet nu egentligen? Skulle gissa på 10 veckor eller nåt sånt? Kanske 11? Fyfan, längtar... Gå runt i shorts o linne, sol o bad, sena sommarkvällar... De skulle fan varit sommar året runt... Okej, vet inte riktigt hur vi kom in på de här men i vilket fall som helst, så ska ja nu gå o ta mig något att äta nu. Har bara ätit en halv skål flingor idag, haha. Kramisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0