Makaronerna tar över världen




Där va ja allt bra rolig va? Haha, nej men helt ärligt. Är inte detta största makaronerna ever? Typ 100 gånger större än vanliga snabbmakaroner som jag brukar köra med. Man skulle nästan kunna tro att som har planer för att ta över världen. Dom ser ju lite småläskiga ut. Men detta var i alla fall vad som prydde min lillsyrras tallrik, som tyckte dom var as coola och bad mamma köpa två paket. Jag måste säga, det tog en jävla tid innan dom blev klara i alla fall? 20 minuter!? För lite makaroner? Då kör jag hällre mina snabbmakaroner. Dessutom var dom besvärliga att äta. Man ska väl inte behöva dela på makaroner? Trodde just det. Nej, snabbmakaroner is the shit! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0