♥ Påsklov ♥

Oj, 4 dagar har jag inte bloggat på nu. Haha, det känns inte bra de. Men jag tror ni förstår mig när jag säger att jag hällre ville vara ute i det underbara vädret än att sitta här. Asså guuuud, nu är verkligen sommaren på väg! Är helt överlycklig, haha. Men i alla fall så kan jag ju göra en liten sammanfattning av dessa 4 dagar som en uppdatering. I torsdags började ju påsklovet och det kändes helt underbart men de hände inte så mycket då annars, så vehöver inte ta med den kanske.

Fredag: Njöt av att det äntligen är ett efterlängtat lov! Sen grillade vi ute i det fina vädret som ett välkomnande av sommaren (fast det bara är april!?).

Lördag: Åkte in till stan för Ellen skulle ha några byxor till sitt dansuppträdande och vi hittade samtidigt ett guldigt paljettlinne som jag ska ha på min dansuppvisning. Pinsamt med paljettlinne, är mycket medveten om detta (fast de blev rätt sött med alla tsm) men då har ni inte sett de kläder vi ska ha på vår salsa//slash//ballet//slash//showdance(?) uppvisningsdansen.. ingen vacker syn... Sen åkte vi i alla fall hem och fixade oss sen körde vi ner till Skåne och firade påsk hos Rogers släkt. Känns nästan som att man själv också är släkt med dom. Dom är så otroligt söta och snälla? Fick ett påskägg av en av dom, sen fick jag hundra kronor av någon annan och sen kom det ett superlitet ägg till så låg det en hundring där i med? Och vi är inte ens släkt? Och Rogers mormor Stina, såå söt? Hon är som den perfekta gammelmormorn eller nått? Krulligt vitt hår, rosiga kinder, kort och alltid jätte glad! Men ja, hur som helst så var det rätt mysigt, men man kom som vanligt där ifrån med 3 kilo överflöd. Man får trycka ner allt för att få plats. Sen kom vi inte hem förren halv 1 på kvällen, jobbit.

Söndag: En allmän slapp-dag. Jag lovar, jah har aldrig haft så mycket godis hemma förr. Vi spelade det julklappsspelet fast de blir väl mer påskklappsspelet, på lördagen och då skulle man bara ha godis i paketen, haha. Så vi fick med oss lite grann kan man väl säga... Sen plus äggen och det också... Usch. Och Lizzie och Tindra började bråka så stackarna har en massa små sår överallt. Men det är frid och fröjd mellan ufona nu. Och, jag gjorde ett par egra skitfula shorts av mjukisbyxor? Lite har man visst lärt sig från slöjden i alla fall.

Måndag: Ja, det är nu det. Började dagen med ett försök att koka ägg, men det slutade med att äggulan rann ut över bordet i ett annat försök av att dela dom... Slutsats; kokar aldrig mer ägg själv om jag inte vill ha dom extremt löskokta, d.v.s, aldrig. Sen så har jag faktiskt inte gjort så mycket. Varit ute med Tindra och Lizzie? De var väl allt... Haha, ja och nu ska jag öva lite på danserna. Och det var väl det? Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Får väl se, går nog ut och fotar lite.


Ja, ni ser själva, mycket godis...


Fick av mamma i torsdags, haha. Kaninen var jätte god... Om ni ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0