Todays outfit



Top-H&M
Jeansjacka-?
Dödskallering-JC

Kom hem från stan för en timme sen. Har bara varit inne för mamma skulle handla typ så jag gick till Kicks och köpte världens snyggaste o somrigaste nagellack! Kan visa sen, jätte fint var det! Köpte ett vanligt genomskinligt också, behövs ju alltid? Fick också med mig en ask aspirin hem så nu ska jag kladda ihop en liten ansiktsmask. Det är faktiskt ett bra tips, gör ansiktsmasker av aspirin, det ska funka mot finnar! 3 tabletter och lite vatten som man mosar ihop, billigt och bra! ♥

Kommentarer
Postat av: martina

fint evelin!



och btw, jag har fortfarande inte fått de där jävla meddelandet om blogghelvetet... <3

2011-04-30 @ 20:17:53
URL: http://mmtinas.blogg.se/
Postat av: susanne Trinh

men jäklaaaaaaaaaar vad proffsiga bilderna ska se ut då! :) du e jätte vacker evelin!



2011-05-01 @ 11:33:11
URL: http://iiicecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0