Those good old days...

Kollade igenom lite bilder nyss och hittade då dessa godingar. Kan inte säga att det var igår precis. Närmare bestämt, ca 2 år sen om jag inte minns fel, kan vara lite längre också. Så såg man ut på den tiden! Generande, men totally true. Inte mina bästa år precis kanske. Ja, ni kan ju se själva...



fniss-fniss.


hello miss fjortiz!


en liten bild jag kallar överredigerad randompic... tror
detta var en av mina favoriter..? Unbeliveble, i know!

över exponerad, ballögd schimpans är vad jag skulle kalla detta mästerverk!


Ja, tror vi alla har sånahär pinsamma bilder någonstans bland våra mappar. Ingen är ju perfekt, eller hur? Gäller väl bara att kunna bjuda lite på sig själv vid dessa tillfällen, I guess. Luckily, those days are long gone... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0