Så går det när man tror man har all tid i världen...

Ja, ni som känner mig (eller tror ni känner mig..) kanske inte riktigt trodde att jag var en sån som väntade med saker tills sista sekunden, men, the truth to be told, I actially am. Sometimes. Har inte gjort någonting mer på min Hemkunskapsuppsats, alls. Och den skulle ju egentligen vara färdig i torsdags, men vi fick tid över påsklovet också. Och inte heller har jag börjat öva till kemiprovet, som jag helt hade glömt bort. Typiskt. Men, här kommer det braiga med mig! Eller okej, det fanns inget bra med hela den här situationen så får nog stryka den punkten, men jag ska göra det idag i alla fall! Det har jag faktiskt bestämt nu. Får väl se hur länge det håller. Nej, men helt ärligt, de ska jag. Punkt slut. Eller snart e de slut. Ska bara säga hejdå, och puss o kram och att nu sitter jag, förhoppningsvis, snart här med mina hemkunskapspapper och kemipapper o allt va de kan va, och faktiskt pluggar och gör klart. Så. Nu är det punkt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0