Rekord, alkisar och borttappade mobiler...

Hej på er! Har varit en lite wierd dag idag för mig känner jag. Ja de så kallade jobbiga, började på TC. Sprang på springbandet på 10:an (asså.. farten, haha) i en kvart! Hahaha, "uuh, crazy^^" tänker ni, men jag är faktiskt stolt! Det är så mycket jobbigare än man tror. En kvart låter kanske löjligt men de är verkligen svettigt.

Sen gick i alla fall jag, Emelie och Carro till Hemköp som vanligt och så köpte vi något att äta innan dansen. Och då träffade vi på en trevlig man. En alkis nämligen. Vi märkte han inte först, förutom att han tappade sin väska 2 gånger och ingen av oss kunde hålla sig för skratt. Men sen så kom han och satte sig bakom oss och började sjunga "Djurgården, Djurgården lalalalala" och "Ni tror att ni är så bra, era jävla AIK:are!". Haha, shiit. Sen började han prata med oss om en massa crap och både jag och Emelie blev asrädda först och bara iggade han o då blev han sur "Men titta på mig dårå! Hallå!". Till slut svarade Carro o sen snackade han jätte länge o det visade sig att han var riktigt trevlig för att vara alkis. Han pratade om sin son och att man skulle hålla sig borta från alkohol, stackarn. Sen slutade han med "Ni kommer ha ett bra liv! Sköt om er!". Stackarn som slösat bort livet så... Usch, tyckte så synd om honom... But I guess thats life.

Sen hade vi dans. Skit jobbigt, så mycket jobbigare än vanligt. Trodde jag skulle dö i slutet. Sen efteråt upptäckte jag något hemskt. Min mobil var borta. Hade glömt den på TC i förstret när jag tränade. Fick panik när mamma och jag körde dit och ja skulle hämta den och den inte var där. De var verkligen the end of the world kändes det som. Så kom jag ut och sa att "mina lurar inte var där". Hade ljugit om att jag bara glömit mina lurar. Sen ringde jag till den från mammas mobil när jag hade som mest panik och så tog hon upp den ur sin väska. Hon ville se hur långt tid det tog innan jag sa som det var. Det var en kille som hittat den när han tränade och ringde till mamma fråm min mobil och så kom hon och hämtade den. Tur att det finns sånna underbara människor! Det här berättar vi inte för pappa...

Nu har jag precis duschat och tänkte kolla lite TV, medans ni läser/har läst mitt aslånga inlägg! Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: susanne trinh

haha vad gullig mamma du har! :D

2011-04-08 @ 18:26:59
Postat av: Anonym

svar; hej! det är bud på den :) ett rimligt bra bud så får du den helt enkelt :)

2011-04-08 @ 22:05:04
URL: http://saale.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; allt som det inte står SÅLT på finns kvar :) intresserad?

2011-04-10 @ 00:44:51
URL: http://saale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0