Overallen var slutsåld, men beställde de här!

Supersöt sommarklänning och en snygg topp (jag stöjder AIDS kampanjen med hjälp av den här) till mina jeans jag beställt! Skickade tillbaka dom från Bubbleroom, they were way to big for me. Beställde ett par snyggare från Gina :)

 

På tal om jeans. Mina jeansshorts jag beställde i januari har flyttats upp ännu en gång. Dom kommer inte längre i början av juni som jag var så arg över. Nu kommer dom i juli!? Jag blir knäpp på detta H&M! Man ska fan inte behöva vänta i ett halvår för att få sin jeansshorts!? Och kanske kommer de att flyttas upp fler gånger, mamma ringde och frågade. Det var till och med att hon som mamma snackade med rekommenderade att jag skulle avbeställa? Men icke! Ja ska ha dom! Om ja så behöver vänta... för alltid. (gripande^^) Men hittar nog ett par andra snygga shorts annars så småningom...

 


Kommentarer
Postat av: Linnea bern :)

guuuud vad söt klänning!!! :D<3

2011-04-26 @ 21:30:23
Postat av: susanne Trinh

tänkte beställa den där klänningen förra gången men tyckte att jag fick sätta en gräns när värdet började stiga över 900 :O den sitter säkert jätte fint på dig ^^

2011-04-27 @ 23:04:07
URL: http://iiicecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0