Morgonstund har guld i mun



Gick upp prick 8 idag och bestämde mig för att ta en liten morgonpromenad innan frukost. Tog med mig Candy ut, hon såg ut att behöva lite motion. Jätte mysigt och lugnt och stilla var det. Och Candy var inte alls dragig och störig idag. Hon skällde inte ens på hundarna vi gick förbi? Det måste vara nu när hon är gravid. Då brukar hon bli lite lugnare än vanligt. I vilket fall som helst så tror jag att jag ska börja göra det lite oftare, ta morgon promenader alltså. Jätte mysigt faktiskt. Och ser ni hur mycket vitsippor det finns här? Miljontals! Jätte vackert, älskar vitsippor! Det bara skriker vår! Och som ni också ser, tog jag mig sen en hyfsat regäl frukost? Sandwich, mm... Och klockan är än så länge bara 12? Underbart att gå upp tidigt. Borde ni också testa, istället för att vakna nu och upptäcka att ni sovit bort halva dan. Lovar, det är värt det. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea Bern :)

haha..vad är de i i den blåa skålen? :P

och tro det eller ej, men jag har faktiskt gått upp

runt 8-10 varje morgon detta lovet, känns fantastiskt :)

jag vaknade vid 7 i lördags, och var hur nära som helst

att gå ut och gå kanal rundan. haha

men det gjorde jag aldrig :P fina bilder btw, vi har oxå miljontals vitsippor här :D <3

2011-04-26 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0