Känner absolut ingen avundsjuka.

 

Nejnej, varför skulle jag göra det? Thailand, Italien pfht!? Vem vill dit när man kan stanna här i vackra, trygga Sverige? Här är ju alldeles underbart jämfört med sånna städer? 15 grader "varmt", steniga stränder med unket, brunt vatten, sol o bad. Varför skulle jag bry mig om att min pappa just nu är i Thailand med 30 graders värme och isblått hav och tycker det är "olidligt" att behöva gå ut? Eller att min kusin är i Italien och kollar in snygga killar på stranden i en otroligt vacker miljö och äter äkta italiensk glass i solstol. Och kommer sen hem till mig med världens solbränna och får mig att framstå som fullkomligt vit. Som om jag ens skulle bry mig? Nejdå, verkligen inte. Verkligen, verkligen inte. Verkligen, verkligen.. verkligen inte.

Varför är livet så orättvist?


Kommentarer
Postat av: martina

kolla evelin, kolla! titta va jag har gjort..



heheh, men ah ofta han är där nu :o? <3

2011-04-28 @ 16:26:07
URL: http://mmtinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0